sobota 16. ledna 2016

Kopačka


 Kopačka pro malého fotbalistu, dle vzoru - jeho vlastní kopačka :)




Dort je z oříškového korpusu, promazaný vanilkovým a čokoládovým odlehčeným máslovým krémem.

Na tento dort jsem si upekla korpus ve tvaru obdélníku. Nejprve jsem si vyřezala tvar stopy, tu jsem dvakrát prořízla, provlhčila a promazala krémem. Nechala jsem chvíli zatuhnout a začala obřezávat tak, aby vznikl požadovaný tvar. Ten jsem nahrubo obmazala krémem a dala na hodinu zatuhnout do lednice. Poté jsem obmazávala znovu na čisto, tak aby byl krém krásně hladký a vše bylo připraveno na potahování. 





Takto připravený korpus jsem nechala přes noc pořádně zatuhnout v lednici. Druhý den jsem začala potahovat. Nejprve jsem celou botu potáhla červenou potahovací hmotou. Pak jsem začala dozdobovat dalšími detaily podle kopačky.


A takový je výsledek:



















0 komentářů:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.

© Lahodné Dortíky, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena